- Katılım
- 6 yıl 9 ay 26 gün
- Mesajlar
- 169
Arkadaşlar ben yeni scriptleri kullanıyorum. Sorun vardı sorun ölünce random ped olarak spawnlıyordu bu sorunu çözdüm fakat şimdi de ölünce canlanmıyorsun başka yere TP leniyorsun orada ölü kalıyorsun. Sonra " E " çekince normal olarak gerekli yerde doğuyorsun. Lütfen yardım edin.

