Oda kasasını açmaya çalışıyorum. Normalde f2 deki inventoryhud umun çıkması gerektiği halde çıkmıyor ve mause imleci beliriyor böyle olunca disconnect atmadığın sürece bir şey yapamıyorsun... Ne yapmam gerek acaba bilgisi olan var mı
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!