- Katılım
- 6 yıl 10 ay 28 gün
- Mesajlar
- 77
Başlıktada belirttiğim gibi skincreator ve esx_identity imleçleri birlikte çıkıyor ve kayıt menüsüne herhangi birşey yazamıyorum veya skin menüsünde herhangi birşey seçemiyorum.Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?

