- Katılım
- 5 yıl 10 ay 16 gün
- Mesajlar
- 4
Selamlar herkese, arkadaşlar kendilerinden vds aldım. daha sonrasında 3-4 gün sonra vds firmasının kapatılacağını söyleyip iade yapılacağını söylediler.
daha sonra iadeden vazgeçip kullanabilirsiniz. Dediler fakat ben bu esnada yeni bir vds almış bulundum firma yüzünden, daha sonra vds'i ay sonuna kadar kulllanabilirsiniz diye paylaşım yaptılar bende iade istediğimi belirttim. başta okeylediler ve yaklaşık 2-3 aydır beni oyalıyorlar
hala iade sağlanmadı 2. sorumlu olan arkadaşlar görüşmeye çalıştım oda aynı şekilde beni oyaladı.
Açıkcası zaman kaybından başka bir şey değil arkadaşlar
İade yapılacağını söyleyip vazgeçen sonrada iade ediceğiz diyip iade süresi var diyen akabinde iade ediceğiz diyip sürekli oyalayan bir firma kendilerinie bu saatten sonra zerre güvenmiyorum iyi günler.
daha sonra iadeden vazgeçip kullanabilirsiniz. Dediler fakat ben bu esnada yeni bir vds almış bulundum firma yüzünden, daha sonra vds'i ay sonuna kadar kulllanabilirsiniz diye paylaşım yaptılar bende iade istediğimi belirttim. başta okeylediler ve yaklaşık 2-3 aydır beni oyalıyorlar
hala iade sağlanmadı 2. sorumlu olan arkadaşlar görüşmeye çalıştım oda aynı şekilde beni oyaladı.
Açıkcası zaman kaybından başka bir şey değil arkadaşlar
İade yapılacağını söyleyip vazgeçen sonrada iade ediceğiz diyip iade süresi var diyen akabinde iade ediceğiz diyip sürekli oyalayan bir firma kendilerinie bu saatten sonra zerre güvenmiyorum iyi günler.
Ekli dosyalar
Son düzenleme:

