- Katılım
- 3 yıl 1 ay 22 gün
- Mesajlar
- 12
MOJO's Performance Monitor
Trend bazlı load analizi ve Deep inject metrikleri sayesinde Developer ve Sunucu Sahiplerinin yarattıkları scriptlerin son dönem performanslarını ayrıntılı bir şekilde görebileceği performans monitörüdür.
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
Trend bazlı load analizi ve Deep inject metrikleri sayesinde Developer ve Sunucu Sahiplerinin yarattıkları scriptlerin son dönem performanslarını ayrıntılı bir şekilde görebileceği performans monitörüdür.
Scriptlerin sunucu üzerindeki ağırlığı, yük dalgalanmaları, baseline raporları ve trend puanı gözlenebilir. NUI çağrıları sayılabilir, örnek sayılarını hesaplayabilir, scriptlerinizin yardım çığlığını ve son olayda verdiği rapor ile olay adını yazdırabilir ve scriptin stabil olup olmadığını belirlediğiniz süre içinde kontrol ederek Discord sunucunuza Webhook ile raporlar.
Sunucu açılışında scriptiniz için monitörü enjekte ettiğiniz dosyalar örnek toplamaya başlar. Doğru raporlama için döngüyü bir süre uyutuyoruz ve belirtilen sayıda örnek toplayarak ortalamasını alıyoruz. Bu sayede ani çağrıları raporlamıyor ve örneklerin ortalamasını alarak gerçekten iyi bir performans mı yoksa sizi ayakta mı uyutuyor gözlemlemiş olursunuz.
"Dikkat: Dilediğiniz kadar scriptin içine enjekte edebilirsiniz. Fakat ne kadar fazla script o kadar fazla sunucu yorgunluğu anlamına gelir. mojo_performonitor bu kadar fazla çağrıda sunucunuzu yoracaktır. O yüzden sadece script testlerinde kullanılmasını öneriyoruz."
Scripti dilediğiniz şekilde özelleştirebilir ve eklemeler yapabilirsiniz. Ben ihtiyacım olan şeyleri alabileceğim şekilde yarattım ve bu şekilde bıraktım. Proje hakkında destek vermiyorum. Base Code içerisinde bulunan özelleştirilebilir ayarlar ve yorumlar yapay zeka ile düzeltildi
Var olan hali ile uğraştırmamak için scriptlerin orjinal altyapısına dokunmuyor. Eğer daha nokta atışı tespitler istiyorsanız hedef scriptlerin içerisinde ağır fonksiyonların etrafına
local perf = exports["mojo_performonitor"]
local t0 = GetGameTimer()
-- ağır iş
perf:MOJO_USE("SomeSection", GetGameTimer() - t0)
ile export girmelisiniz. Aksi taktirde sadece ortalamalar ile birbirine benzeyen yüzeysel rakamlar yakalarsınız. Yukarıdaki kod ise nokta atışı tespitler ile hedef yakalamanızı sağlar. Kritik projelerde önerilir. Aksi taktirde o kadar fazla bir etkisi olmayacaktır. Kurulum Github'da mevcut. İyi kullanımlar.




