Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        players = {}
        for i = 0, 127 do
            if NetworkIsPlayerActive( i ) then
                table.insert( players, i )
            end
        end
        ServerId = GetPlayerServerId(PlayerId())
        SetDiscordAppId(975777924823269427)
        SetDiscordRichPresenceAsset('dlogo')
        SetDiscordRichPresenceAssetText('COD3J RP')
        SetDiscordRichPresenceAssetSmall('logo')
        SetDiscordRichPresenceAction(0, "developer", "https://")
        SetDiscordRichPresenceAction(1, "Discord", "https://")
        if KaraktereGirdi then
            text = {
                [1] = "Takside şehir turu atıyor.",
                [2] = "Bilardo oynuyor.",
                [3] = "Mercedes çalmış geziyor.",
                [4] = "Sahilde arkadaşları ile vakit geçiriyor.",
                [5] = "BurgerShot'ta yemek yiyor.",
                [6] = "Doktora tedavi oluyor.",
                [7] = "RernDog'ta yemek yiyor.",
            }
            discordtext = text[math.random(1,7)]
            SetRichPresence(#GetActivePlayers() .. '/128')
        else
            SetRichPresence(#GetActivePlayers() .. '/128')
        end
        Citizen.Wait(60000)
    end
end)