- Katılım
- 5 yıl 11 ay 8 gün
- Mesajlar
- 119
Merhaba ben bu scripti kullanıyorum sorunları vardı cözdüm elimden geldiğince fakat, suanlık sadece pistol boyanabiliyor, ekstra olarak şu kodu eklediğim de hata veriyor, diğer silahların da sorunsuz calışmasını istiyorum, scriptin yapımcısın dan ücreti ile almadığım icin yardımcı olacağını da düşünmedim acıkcası yoksa ona danışıp üstesinden gelebilirdim, yardımcı olabilirseniz cok sevinirim
if GetWeapontypeGroup(weaponModel) == -771403250 then
anim = "heavypistol"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Standart düzenlenmemiş, kodlama satırı
-------------------------------------------------------------------------------------------
HandOverWeapon = function(storeData)
DeleteCamera()
local weaponModel = cachedData["currentWeapon"]["model"]
local weaponObject = cachedData["weaponObject"]
local clerkHandle = cachedData["clerks"][storeData["name"]]
TaskTurnPedToFaceEntity(cachedData["ped"], clerkHandle, 500)
GiveWeaponObjectToPed(weaponObject, cachedData["ped"])
GiveWeaponObjectToPed(weaponObject, clerkHandle)
SetCurrentPedWeapon(cachedData["ped"], GetHashKey("WEAPON_UNARMED"), true)
SetCurrentPedWeapon(clerkHandle, GetHashKey("WEAPON_UNARMED"), true)
local anim = "rifle"
if GetWeapontypeGroup(weaponModel) == 416676503 then
anim = "pistol"
end
if GetWeapontypeGroup(weaponModel) == -771403250 then
anim = "heavypistol"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Standart düzenlenmemiş, kodlama satırı
-------------------------------------------------------------------------------------------
HandOverWeapon = function(storeData)
DeleteCamera()
local weaponModel = cachedData["currentWeapon"]["model"]
local weaponObject = cachedData["weaponObject"]
local clerkHandle = cachedData["clerks"][storeData["name"]]
TaskTurnPedToFaceEntity(cachedData["ped"], clerkHandle, 500)
GiveWeaponObjectToPed(weaponObject, cachedData["ped"])
GiveWeaponObjectToPed(weaponObject, clerkHandle)
SetCurrentPedWeapon(cachedData["ped"], GetHashKey("WEAPON_UNARMED"), true)
SetCurrentPedWeapon(clerkHandle, GetHashKey("WEAPON_UNARMED"), true)
local anim = "rifle"
if GetWeapontypeGroup(weaponModel) == 416676503 then
anim = "pistol"
end

