Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF
DF DF
DF DF

Arama sonuçlarınız

  1. simolf

    Soru DiscordWhitelist herşey doğru olduğu halde giriş yapamıyoruz.

    kodlarda mevcut discord id guild id
  2. simolf

    Soru DiscordWhitelist herşey doğru olduğu halde giriş yapamıyoruz.

    Config = { DiscordToken = "gizledim", GuildId = "1084410369885360149", -- Format: ["Role Nickname"] = "Role ID" You can get role id by doing \@RoleName Roles = { ["Whitelisted"] = "Some Role ID" -- This would be checked by doing exports.discord_perms:IsRolePresent(user...
  3. simolf

    Soru DiscordWhitelist herşey doğru olduğu halde giriş yapamıyoruz.

    --------------------------------------------------------------------------- -------------ASQP DEVELOPMENNT TARAFINDAN GELİŞTİRİLDİ--------------------- --------------------------------------------------------------------------- -- Documentation: https://discord.gg/Tr8hVf5 --- Config ---...
  4. simolf

    Soru DiscordWhitelist herşey doğru olduğu halde giriş yapamıyoruz.

    --------------------------------------------------------------------------- -------------ASQP DEVELOPMENNT TARAFINDAN GELİŞTİRİLDİ--------------------- --------------------------------------------------------------------------- -- Documentation: https://discord.gg/Tr8hVf5 --- Config ---...
  5. simolf

    Soru DiscordWhitelist herşey doğru olduğu halde giriş yapamıyoruz.

    DiscordWhitelist herşey doğru olduğu halde giriş yapamıyoruz. Whitelisted rolüne bağladım, ilk günler çalışıyordu fakat bi ara ensure'sini kaldırdım bakım için. geri eklediğimde rolü görmemeye başladı. Rol olsa bile kullanıcılar giriş yapamıyor sebebi ne olabilr?
  6. simolf

    Soru rpf dosyaları sunucumda çalışmıyor (mermi izi vs.)

    rpf dosyaları sunucumda çalışmıyor (mermi izi vs.) kaju paketi sanırım edrp altyapı oldqb sebebi ne olabilir?
  7. simolf

    Soru Fivem bu envanteri başkası kurcalıyor sorunu

    f2'ye basınca envanter açılmıyor bu kodu kullanınca
  8. simolf

    Soru Fivem bu envanteri başkası kurcalıyor sorunu

    merhaba RegisterServerEvent("inventory:server:OpenInventory") AddEventHandler('inventory:server:OpenInventory', function(name, id, other) local src = source local stringSrc = tostring(src) -- ! BEGIN if name ~= nil and id ~= nil then local deger = nil if name ~=...
  9. simolf

    Soru 128 key olmasına rağmen 32 slot gözüküyor.

    Sunucuma 128 key aldım, sorun yoktu artifacts güncelledim sv_maxclient 128 olmasına rağmen 32 gözüküyor. Neyden kaynaklı olabilir? TXAdmin'de onesync off, bunu on mu yapmalıyım?
  10. simolf

    Paylaşım iPhone Görünümüyle GCPHONE

    banka kısmı bembeyaz geliyor nedense çalışmıyor banka kısmı (enter basınca falan para gönder kısmı geliyor ama çalışmıyor gerisi) bir de telefon numarası ###### diye çıkıyor.
  11. simolf

    Harita Galeri yanı çekilmiş ymap arıyorum

    elinde olan var mı acaba
  12. simolf

    Soru Ölüyken quit atıp girince havada asılı kalma sorunu

    oldqb paketim var baya emek verdim fakat bir hata var, ölü quit atıp girince hastanede vs. tedavi etmek yerine karakter ekranı sonrası doğma noktası seçilen yerde seçtiğin bölgede tedavi ediyor ayrıca tedavi sonrası oyuncu havada kalıyor tekrar quit atıp girmesi gerekiyor bunun çözümünü bilen...
  13. simolf

    Soru OldQB paketime qb-multicharacter kurarken sorun yaşıyorum.

    yeniyim, 1. dediğinizi yaptım fakat 2. dediğinizi tam olarak hangi dosyadan yapacğaım bilmiyorum teşekkürler
  14. simolf

    Soru OldQB paketime qb-multicharacter kurarken sorun yaşıyorum.

    Merhaba, pakette mevcut qb-multicharacter fakat ben bu videodaki halini istediğim için bunu attım (tabi eski dosyayı yedekledim.) fakat loadingscreende takılı kalıyor. Karakter ekranına atmıyor. Herhangi bir bağlama, ayar mı yapmam gerekiyor? Yardımcı olabilecek var mı ücretsiz olarak, fazla...
  15. simolf

    Soru OLD QB Admin log scripti

    Merhaba /admin kısmının loglarını almak istiyorum bunun için bir script var mı? Forumda bir adet script vardı qb-logs diye fakat logları atmıyor global:QB_Core diye hata veriyor. https://prnt.sc/fSKEhL7Zo65j
  16. simolf

    PD Ekibi Arıyoruz Legal departman arıyorum. LSPD, SHERİFF, SASP LSSD / Sunucumuzda oynayacak kaliteli ekip aranır.

    Legal departman arıyorum. LSPD, SHERİFF, SASP LSSD / Sunucumuzda oynayacak kaliteli ekip aranır. Yeni bir sunucu açıyoruz ve gunrp tarafı baskın. RDM olayı olmayacak ona emin olabilirsiniz fakat çok rol pası olacak. Eğlenmek isteyen ve sürekli bi işi olsun isteyen departman üyelerini sunucumuza...
  17. simolf

    Ekip Arıyoruz FİRE ROLEPLAY (+17, GUN RP, ROLLÜ EĞLENCE) EKİP ARAYIŞIMIZ DEVAM ETMEKTEDİR.

    Merhabalar. 20.11.2022 Tarihinde Açılacak olan %70 GUNRP, %30 SOSYAL ağırlıklı sunucumuza ekip alımları başlamıştır. PD,SHERİFF,SASP,İLLEGAL olarak tüm oluşumları sunucumuza beklemekteyiz. 18+ Yaş Yönetim Ekibi Güncel Scriptlere sahibiz, elimizdeki paketi yaklaşık olarak 1 aydır testlerle...

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!
// Adblock Kod Start // // Adblock Kod End//